Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 09:39 - Anastacia - Heavy On My Heart
Автор: osvobodenata Категория: Музика   
Прочетен: 821 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 14.09.2007 09:44



Тежест на сърцето ми

Опитах да отлетя но е невъзможно
и всяка въздишка която правя
дава живот на друга по дълбока
и за момент съм будна...
За това ми е трудно да говоря
дори при мисълта че сме под едно
и също синьо небе...

Ако можех да обрисувам в картина тази мелодия-щеше да бъде
цигулка без струните и...
И картината в главата ми
пее песента която загърбих
като красиви цветя и залез

ПР:Тежко ми е на сърцето
не мога да се справя сама
тежест на сърцето ми
не мога да намеря
пътя към вкъщи
тежест на сърцето ми
за това ела и ме освободи
толкова ми е тежко на сърцето..

Аз дадох своя дял от удоволствието
и опитах болката
никога не съм си помисляла че ще
докосна крилете на ангел
има празнина в очите ми
и става все по-трудно за мен да крия
като океан на разсъмване...

ПР:Тежко ми е на сърцето
не мога да се справя сама
тежест на сърцето ми
не мога да намеря
пътя към вкъщи
тежест на сърцето ми
за това ела и ме освободи
толкова ми е тежко на сърцето..

Любов,можеш ли да ме откриеш в тъмнината?
И любов..не ме пускай
има празнина в очите ми
и става все по-трудно за мен да крия
и никога не съм си помисляла че ще
докосна крилете на ангел...


ПР:Тежко ми е на сърцето
не мога да се справя сама
тежест на сърцето ми
не мога да намеря
пътя към вкъщи
тежест на сърцето ми
за това ела и ме освободи
толкова ми е тежко на сърцето...

Anastacia - Heavy On My Heart





Тагове:   heart,   my,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. belle - Анастейша
14.09.2007 10:52
е върхът!Тя пее страхотно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 190542
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031