Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2007 18:33 - Enrique Iglesias - Tired of being sorry
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 590 Коментари: 0 Гласове:
0




Уморих се да съжалявам

Незнам защо
Искаш да ме следваш тази вечер
След като през останалото време с теб само спорим,
разочарова ме хиляди пъти, споделяш вечните си тревоги
с всички демони,който притежавам
под сребърната луна

Може би си права
Но скъпа,бях самотен
Не искам да се боря
Уморих се да съжалявам

Осма и Оушън Драйв
С всички вампири и техните булки
Ние сме безчувствени и слепи
И копнеем за живот
отвъд сребърната луна

Може би си права
Но скъпа,бях самотен
Не искам да се боря
Уморих се да съжалявам
Стоейки на улицата
Викащ за теб
Никой не ме вижда
Но сребърната луна

Толкова далеч - толкова отдалечен космос
Прекърших се - изгубих пътя си
Трябва да те достигна,трябва да те достигна

Може би си права
Но скъпа,бях самотен
Не искам да се боря
Уморих се да съжалявам
Стоейки на улицата
Викащ за теб
Никой не ме вижда
Но сребърната луна
(лалалала до края)
Може би си права
Но скъпа,бях самотен
Не искам да се боря
Уморих се да съжалявам
Стоейки на улицата
Викащ за теб
Никой не ме вижда


Enrique Iglesias - Tired of being sorry






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194882
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930