Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2007 18:13 - Lionel Richie - Lady
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 2590 Коментари: 0 Гласове:
0




Лайнал Ричи - Лейди

Скъпа, аз съм твоя рицар в бляскави доспехи
и те обичам,
ти ме направи такъв, какъвто съм
и аз съм твой.
Любов моя, има толкова много начини, по които
искам да ти кажа, че те обичам,
нека те държа в обятията си завинаги...

Отиде си и ме накара да се чувствам
толкова глупаво,
толкова съм изгубен в любовта ти...
Но да, ние сме създадени един за друг...
Не вярваш ли в песента ми?

Скъпа, толкова години си мислех,
че никога няма да те открия,
ти дойде в живота ми и ме направи цял.
Завинаги нека те гледам щом се събудя сутрин,
нека да чувам нежния ти шепот в ухото си...

С очите си не виждам никоя друга,
освен теб...
Никъде няма такава любов като нашата,
и да, о да, искам винаги да си до мен,
чаках те толкова дълго...

Скъпа, твоята любов е единствената,
от която съм имал нужда някога,
завлядявай ме навсякъде, където искам да бъдеш,
защото ,любов моя, има нещо, което искам да знаеш -
ти си любовта на живота ми, ти си моята дама!

Lionel Richie - Lady





Тагове:   lady,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194905
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930