Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 13:19 - Chicago - Hard to Say I`m Sorry
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
0




"Всеки има нужда от малко време насаме - чух я да казва - един от друг."
"Дори любовниците имат нужда от ваканция далеч един от друг".
Задръж ме сега. Трудно ми е да ти кажа "Съжалявам". Искам само да останеш...

След всичко което преминахме, аз ще бъда до теб. Аз обещавам!
И след като всичко беше казано и направено,
Ти си тази част от мен, която не мога да оставя да си отиде.

Не можех да остана и да бъда държан дори за ден далеч от тялото ти.
Не исках да се нося далеч, толкова далеч от единствената която обичам.
Задръж ме сега!Трудно ми е да ти кажа "Съжалявам". Аз само искам да го знаеш.
Задръж ме сега! Аз наистина искам да ти кажа "Съжалявам". Не мога да те оставя да си отидеш.

След всичко което преминахме, аз ще бъда до теб. Аз обещавам!
И след като всичко беше казано и направено,
Ти си тази част от мен, която не мога да оставя да си отиде.

След всичко което преминахме, аз ще бъда до теб. Аз обещавам!

Ти ще бъдеш щастлива!

Chicago - Hard to Say I`m Sorry






Тагове:   Chicago,   hard,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 190547
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031