Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 14:20 - Mariah Carey - My all
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 613 Коментари: 0 Гласове:
0




Всичко мое

Мисля си за теб
в моето безсънно усамотение тази нощ,
ако е грешно да те обичам,
тогава сърцето ми просто не ме оставя да постъпвам правилно,
защото се давя в теб
и не бих успяла
без ти да си до мен.

Припев:
Бих дала всичко мое
да прекарам само още една нощ с теб,
бих рискувала живота си
да почувствам тялото ти до моето,
защото не мога да продължавам
да живея в спомена от нашата песен,
бих дала всичко мое за любовта ти тази нощ.

Скъпи,не ме ли усещаш?
Представям си как те гледам в очите
и те виждам ясно,
ярко украсен в съзнанието ми
и това,че си толкова далеч
като далечна звезда,
на която си пожелавам нещо тази нощ.

Припев:
Бих дала всичко мое
да прекарам само още една нощ с теб,
бих рискувала живота си
да почувствам тялото ти до моето,
защото не мога да продължавам
да живея в спомена от нашата песен,
бих дала всичко мое за любовта ти тази нощ.

Припев:
Бих дала всичко мое
да прекарам само още една нощ с теб,
бих рискувала живота си
да почувствам тялото ти до моето,
защото не мога да продължавам
да живея в спомена от нашата песен,
бих дала всичко мое за любовта ти тази нощ.


Mariah Carey - My all






Тагове:   my,   Mariah,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194013
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930