Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 10:51 - Omarion - Ice Box
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
0




Омарион - Ледена кутия

Бъркотия и битка , връщаме се към това отново
Знам , че аз съм виновен , но ти не разбираш (Не)
Имах спомени , това е лудост
Нямаш нищо общо с момичето , което  познавах
Добра с мама , добра с татко , държеше се готино с другарите ми
Трябва да опитам , истината е , че искам да те пусна вътре , но Не
По дяволите ! Тези спомени , това е лудост
Нямаш нищо общо с момичето , което  познавах


Момиче , наистина искам да си го избия от главата , защото се уморих да се боря
Наистина се надявам , че все ощи ми желаеш по начина , по който те желая аз
Казах , че наистина искам да си го избия от главата , по дяволите момиче .. опитвам...
Няма прошка , няма прошка
Но имах това


Имах тази ледена кутия където държах сърцето си (Но имах това)
Имах тази ледена кутия където държах сърцето си (Казах , че го имах)
Толкова съм студен , толкова съм студен ,толкова съм студен ,толкова съм студен
Толкова съм студен ,толкова съм студен ,толкова съм студен


Защо не мога да го разбера , просто да го оставя
Отворих го , тя ме сломи , Аз няма да чуствам това повече
Имах спомени , това е лудост
Няма нищо общо с момичето , което  познавах
Нямах намерение да си го изкарвам на теб скъпа , Но не мога да помогна
Защото сърцето ми е в същото състояние , в което беше и преди , когато го остави
И аз ... Аз ти се извинявам за гова , че те накарах да плачеш
Погледни ме в очите и ми обещай , че няма да ми причиниш същото



Момиче , наистина искам да си го избия от главата , защото се уморих да се боря
Наистина се надявам , че все ощи ми желаеш по начина , по който те желая аз
Казах , че наистина искам да си го избия от главата , по дяволите момиче .. опитвам...
Няма прошка , няма прошка
Но имах това


Имах тази ледена кутия където държах сърцето си (Но имах това)
Имах тази ледена кутия където държах сърцето си (Казах , че го имах)
Толкова съм студен , толкова съм студен ,толкова съм студен ,толкова съм студен
Толкова съм студен ,толкова съм студен ,толкова съм студен


Не искам да бъда надменен в този студен , студен свят (Защото не искам да бъда) 2
Не искам да обърквам това , по-добре не откъсвай поглед от мен момиче 6



Момиче , наистина искам да си го избия от главата , защото се уморих да се боря
Наистина се надявам , че все ощи ми желаеш по начина , по който те желая аз
Казах , че наистина искам да си го избия от главата , по дяволите момиче .. опитвам...
Няма прошка , няма прошка
Но имах това


Имах тази ледена кутия където държах сърцето си (Но имах това)
Имах тази ледена кутия където държах сърцето си (Казах , че го имах)
Толкова съм студен , толкова съм студен ,толкова съм студен ,толкова съм студен
Толкова съм студен ,толкова съм студен ,толкова съм студен


Omarion - Ice Box







Тагове:   ICE,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 193826
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930