Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 13:08 - The Eagles - Hotel California
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
0




Хотел Калифорния

 

На тъмна пуста магистрала

Прохладен вятър в косите ми

Топъл аромат носещ се във въздуха

Нагоре и напред в далечината

Видях блещукаща светлина

Главата ми се спусна тежко, зрението ми се замъгли

Трябваше да пренощувам

Ето, тя стоеше на входната врата

А аз чух призоваващия звънец

И си мислих

Че това може би е рай или пък ад

Тогава, тя запали свещ

И ми показа пътя

По коридора надолу се чуваха гласове

Мисля, че чух да казват:

 

Добре дошли в хотел Калифорния

Такова прекрасно място

Такова прекрасно място

Такова прекрасно лице

Множество стаи в хотел Калифорния

По всяко време на годината

По всяко време на годината

Можете да го намерите тук

Можете да го намерите тук

 

Тифани й е завъртяла ума

Тя притежава Мерцедес Бенц

И много страхотни момчета,

Които нарича приятели

Как танцуват на двора

Приятната лятна пот

Някои танцуват, за да запомнят,

А други, за да забравят

Така, аз помолих капитана

Моля, донесете ми вино

Той каза

Не сме чувствали този дух от 1969

И все още тези гласове призоват надалеч

Будят те по средата на нощта

Просто, за да ги чуеш как казват

 

Добре дошли в хотел Калифорния

Такова прекрасно място

Такова прекрасно място

Такова прекрасно лице

Те живеят в хотел Калифорния

Каква приятна изненада

Каква приятна изненада

Ти носи алибито

 

Огледала по тавана

Изстудено розово шампанско

А тя каза

Ние сме просто затворници тук

На нашето собствено изобретение

И собствени стаи

Те се струпаха за пиршеството

Промушват го със стоманените си ножове

Но просто не могат да убият животното.

Последното нещо, което си спомням

Беше, че бягах към вратата

Трябваше да намеря мястото, на което бях преди това

Успокой се, каза ми нощният пазач

Програмирани сме да получаваме

Можеш да провериш всеки път, щом пожелаеш
Но никога няма да си тръгнеш



The Eagles - Hotel California





Тагове:   California,   HOTEL,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194709
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930