Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 09:50 - Diddy feat Mario Winans - Through The Pain(She Told Me)
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 728 Коментари: 0 Гласове:
0




Превод:

/Диди/
Можеш ли да ме усетиш?
Можеш ли да ме докоснеш?
Вярваш ли ми?
Обичаш ли ме?

Нуждая се от теб
Рио..Разкажи им

/Марио/
Мога да разкажа как се
съмняваше в мен
Знаех че сърцето ми е разбито
И толкова празно
Въпреки че момичето ми беше до мен
Тя дори на разбра..
Вярвам че ще дойдеш
И ще ме спасиш
Ако четеш мислите ми
Отредил съм там място за теб
И се питам дали някога
Някога ще разберем ли
Тя ми каза..

/Припев/
Тя ми го каза
И ми го показа
И ме нарани
Дали все още ме обича по същия начин?
Някой карал ли те е да се чувставаш така?
Можеш ли да я обичаш въпреки болката?

/Диди/
...Yeah
Не искам да се чувствам така(така)
имам твъде много дългове за плащане(за плащане)
Цял ден се моля на светците
и се чуда
По дяволите
Не мога да се съвзема
Трябва да направя нещо(да продължа напред)
както ти го правиш
Станал съм безчувствен
Всички тези пари,жени и този блясък
Защо чувствам тази празнота?(разкажи им)

/Марио/
Мислех си да се откажа(но немога да се предам)
Но нещо вътре в мен не се отказва
Когато незнаем кой е прав и кой греши
Оставаме силни
И продължаваме напред(не спирай)
И аз ти обещавам,че никога няма да те изоставя
Можеш ли и ти да ми обещаеш същото?
И се питам дали някога,
Някога ще разберем ли?
Тя ми каза

/Припев/
Тя ми го каза
И ми го показа
И ме нарани
Дали все още ме обича по същия начин?
Някой карал ли те е да се чувставаш така?
Можеш ли да я обичаш въпреки болката?

/Диди/
Yeah, Yeah, Yeah, Yeah
Добър колкото ада
Пускам се по течението
Но колко ще продължи?
Само времето ще покаже(само времето)
Любовта ми е истинска
Искам да ти кажа,че..
Няма достатъчно думи за да го опиша
Искам да ти кажа,
че трябва да разбереш
колко е хубаво това(тя е)
Трябжа просто да повярваш
И каквото и да се случи
Ти завинаги ще останеш в сърцето ми!

/Марио/
Завинаги ще си остана твой приятел
Ти завинаги ще си моето момиче(ще те обичам завинаги)
Няма да позволя това да свърши
За нищо на света(неможеш да ме спреш)
Защото никой неможе
Да прави нещата,които ти правиш
Да ме накара да се почувствам(да ме накара да се почувствам)
Толкова уютно и така нов
Ще останеш ли с мен?

/Припев/
Тя ми го каза(И ми го показа)
И ми го показа(И ме нарани)
И ме нарани(Дали все още ме обича)
Дали все още ме обича по същия начин?(същия начин)
Някой карал ли те е да се чувставаш така?(Някой..карал ли те е да се чувстваш така?)
Можеш ли да я обичаш въпреки болката?(можеш ли?)

Благодаря ти,че ме научи как да обичам
Благодаря ти че ме научи

Момиче ти си моят свят
трябва нещо повече,
за да ни раздели
Ние ще останем заедно
Ние ще решим кой и кога
Ще дойдеш ли с мен,
за да осъществим мечтите си
Хвани ме за ръка,мила
И ми обещай да не се страхуваш!

/Припев/
Тя ми го каза(И ми го показа)
И ми го показа(И ме нарани)
И ме нарани(Дали все още ме обича)
Дали все още ме обича по същия начин?(същия начин)
Някой карал ли те е да се чувставаш така?(Някой..карал ли те е да се чувстваш така?)
Можеш ли да я обичаш въпреки болката?(можеш ли?)


Diddy feat Mario Winans - Through The Pain
(She Told Me)








Тагове:   pain,   me,   Mario,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 190461
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031