Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 10:55 - George Michel - Careless Whispers
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
0




Нехайни нашепвания

 Времето няма да заличи нехайните нашепвания
 на добрите приятели.
 За сърцето и ума
 невежеството е блаженство,
 няма удобство в истината -
 болката е всичко, което ще откриеш.
 Знам това добре.
 
 Чувствах се толкова несигурен,
 когато те хванах за ръка
 и те заведох на дансинга.
 Когато музиката спря,
 нещо в очите ти ми
 викаше със сребърен отблясък,
 всичко това беше тъжно сбогуване.

 Никога няма да танцувам отново,
 направих грешна стъпка и обърках ритъма,
 толкова е лесно да се преструваш,
 а знам, че не си глупачка.
 Научих това по-добре,
 отколкото да мамя приятел,
 изгубиш шанса си
 и бях предаден,
 така че никога няма да танцувам отново,
 така, както танцувах с теб!

 Времето няма да заличи нехайните нашепвания
 на добрите приятели.
 За сърцето и ума
 невежеството е блаженство,
 няма удобство в истината -
 болката е всичко, което ще откриеш.
 
 Никога без любовта ти
 музиката не е била толкова крещяща,
 иска ми се да изгубим някъде тази тълпа.
 Може би по този начин е по-добре,
 ще се нараним взаимно с нещата,
 които искаме да кажем.
 Бихме били добре заедно,
 бихме танцували този данц завинаги,
 но сега никой не иска да танцува с мен,
 моля те, остани!

 Никога няма да танцувам отново,
 направих грешна стъпка и обърках ритъма,
 толкова е лесно да се преструваш,
 а знам, че не си глупачка.
 Научих това по-добре,
 отколкото да мамя приятел,
 изгубиш шанса си
 и бях предаден,
 така че никога няма да танцувам отново,
 така, както танцувах с теб!

 (Сега ти си тръгна) Тръгна си...
 (Сега ти си тръгна) Какво обърках,
 за да ме оставиш напълно сам?
 

 


George Michel - Careless Whispers






Тагове:   Michel,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194638
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930