Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 20:46 - Jamelia - Super star
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
0




Супер звезда


Хората все мислят за теб
Всичките неща, те всичките си
Написани върху парче хартия
Имам чувството, че ще те видя по - късно
Има нещо в този, 

Нека продължим да се движим
И ако е добре, нещо просто да сготвим нещо
Защото наистина искам да се веселя с теб
Чувствам някаква връзка с нещата, които правиш

 Не знам какво е това,
Което ме кара да се чувствам така
Не знам кой си,
Но трябва да си някаква супер звезда
Защото прихващаш всички очи,
Независимо къде си
(Просто ме караш да искам да играя)

Скъпи, огледай се наоколо
Всички падат долу
Разправяй се с всичките проблеми по - късно
Лошите момчета в най - доброто си поведение
Има нещо в теб

Нека продължим да се движим
И ако е добре, нещо просто да сготвим нещо
Защото наистина искам да се веселя с теб
Чувствам някаква връзка с нещата, които правиш.


Не знам какво е това,
Което ме кара да се чувствам така
Не знам кой си,
Но трябва да си някаква супер звезда
Защото прихващаш всички очи,
Независимо къде си
(Просто ме караш да искам да играя)


Харесва ми как се движиш
Просто влизаш в групата и тогава
Ако просто сложиш писалка на хартията
Имам чувството, че ще те видя по - късно
Направи своя ход, можем ли да станем малко по - близки
Разтърсваш го точно както трябва
Хей момче, нямам какво повече да казвам
Защото ме карах да искам да играя
Не знам какво е това,
Което ме кара да се чувствам така
Не знам,
Трябва да си, трябва да си супер звезда
Всичките очи са на теб

Не знам какво е това,
Което ме кара да се чувствам така
Не знам кой си,
Но трябва да си някаква супер звезда
Защото прихващаш всички очи,
Независимо къде си
(Просто ме караш да искам да играя) Х2


Jamelia - Super star






Тагове:   super,   Star,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194431
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930