Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 12:19 - Pink - Family Portrait
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 514 Коментари: 0 Гласове:
0




 Pink - Family Portrait

Мамо моля те спри да плачеш,не мога да издържам на риданието
болката ти е мъчителна,тя ме разкъсва
Чувам как чаши се чупят,докато седя в леглото
Казах на татко,че ти не мислеше тези отвратителни неща които каза

Вие се борите за средства, за мен и  брат ми
и за това аз си дойдох у дома,в моето убежище
Не е лесно да израснеш в III Световна война
Никога да не узнаеш какво може да бъде любовта,разберете ме
Не искам любовта да ме съсипе,както е съсипала семейството ми

Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?
Обещавам да бъда по-добра,мамо ще направя всичко
Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?
Обещавам да бъда по-добра,тате моля те не си отивай

Тате моля те спри да викаш,не мога да издържам на крясъците

Накарай мама да спре да плаче,защото имам нужда от вас до себе си
Мама,тя те обича,без значение какви ги говори,
тя те обича
Аз зная,че тя те нарани,но не забравяй,че и аз те обичам

Побягнах днес, избягах от тази врява, избягах
Не искам да се връщам на това място,
но нямам избор,няма начин
Не е лесно да израснеш в III световна война
Никога да не разбереш какво може да бъде любовта,е аз разбрах
Не искам любовта да ме съсипе, както съсипа семейството ми

Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?
Обещавам да бъда по-добра,мамо,ще направя всичко
Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?
Обещавам да бъда по-добра,тате,моля те не си отивай

В нашия семеен портрет,изглеждаме доста щастливи
Хайде да се преструваме,
хайде да се държим сякаш е естествено за нас
Не искам да се налага да разделям ваканцията
Не искам да имам два адреса
Не искам да имам доведен брат
И не искам да се налага, мама да сменя фамилията си

В нашия семеен портрет,изглеждаме доста щастливи
изглеждаме доста нормално,нека отново е така
В нашия семеен портрет,изглеждаме доста щастливи
Хайде да се преструваме,да се държим сякаш това е естествено за нас

В нашия семеен портрет,изглеждаме доста щастливи
(Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?)
Изглеждаме доста нормално,нека отново е така
(Обещавам да бъда по-добра,мамо,ще направя всичко)
В нашия семеен портрет,изглеждаме доста щастливи
(Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?)
Хайде да се преструваме,да се държим сякаш това е естествено за нас
(Обещавам да бъда по-добра,тате,моля те не си отивай)
В нашия семеен портрет,изглеждаме доста щастливи
(Можем ли да го направим? Можем ли да бъдем семейство?)
Изглеждаме доста нормално,нека отново е така
(Обещавам да бъда по-добра,тате,моля те не си отивай)

Тате не си отивай
Тате не си отивай
Тате не си отивай
Обърни се моля те
помни,че в нощта в която ти си тръгна,
отне звездата,която ме огрява
Тате не си отивай
Тате не си отивай
Тате не си отивай
Не ни оставяй тук сами

Мама ще бъде по-мила
Аз ще бъда много по-добра,ще кажа и на брат ми да бъде
О,няма да разливам млякото на вечеря
Аз ще бъда много по-добра,ще правя всичко както трябва
Завинаги ще бъда твоето малко момиче
което ще си ляга нощно време

Pink - Family Portrait






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194466
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930