Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 02:41 - Metallica - Nothing else matters
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 917 Коментари: 0 Гласове:
0




Толкова близо, без значение колко е далеч
не може да бъде повече от сърцето
Заинаги вярвайки кои сме
и нищо друго няма значение

Никога не съм се разклривал по този начин
Животът е наш, ще го живеем по наш начин
Всички тези думи, които просто не казвам
и нищи друго няма значение

Търся доверие и го намирам в теб
Всеки ден по нещо ново за нас
Отвори съзнанието си за друг възглед
и нищо друго няма значение

Никога не ме беше грижа за това, което правят
Никога не ме беше грижа за това, което знаят
Заинаги, вярвайки кои сме
и нищо друго няма значение

Толкова близо, без значение колко е далеч
не може да бъде повече от сърцето
Заинаги, вярвайки кои сме
и нищо друго няма значение

Никога не ме беше грижа за това, което правят
Никога не ме беше грижа за това, което знаят
Но аз знам

Никога не съм се разклривал по този начин
Животът е наш, ще го живеем по наш начин
Всички тези думи,които просто не казвам
и нищо друго няма значение

Търся доверие и го намирам в теб
Всеки ден по нещо ново за нас
Отвори съзнанието си за друг възглед
и нищо друго няма значение

Никога не ме беше грижа за това,което казват
Никога не ме беше грижа за игрите, които играят
Никога не ме беше грижа за това,което правят
Никога не ме беше грижа за това,което знаят
а аз знам

Толкова близо, без значение колко е далеч
не може да бъде повече от сърцето
Заинаги, вярвайки кои сме
Не, нищо друго няма значение


Metallica - Nothing else matters





Тагове:   Metallica,   Nothing,   matters,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194680
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930