Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2007 11:46 - Hanna Pakarinen - Leave me alone
Автор: osvobodenata Категория: Забавление   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
0




 Остави ме на мира
Трябва да си тръгна,а ти все още не го осъзнаваш
Няма какво да си кажем,времето ни изтече
Отведе ме в леглото си,ти към това се стремеше
Дори не се заинтересува,аз какво искам

Искам,искам да се осъзнаеш

Остави ме на мира, искам да си отида у дома
Не искам да те виждам, остави ме на мира
Остави ме на мира, иска ми се да умра
Остави ме на мира, искам да си отида у дома
Въпреки всичко ще настъпи денят в който ще те видя да плачеш
защото ще си получиш заслуженото,а сега ме остави на мира

А ако остана и изчакам Тя да се прибере
Та тя дори не знае,че е безмислено да те обича
Лъжите които ти изрече, ще се превърнат в болка
Трябваше да полудея за да бъда разумна

Искам,искам да се разделим

Остави ме на мира, искам да си отида у дома
Не искам да те виждам, остави ме на мира
Остави ме на мира, иска ми се да умра
Остави ме на мира, искам да си отида у дома
Въпреки всичко ще настъпи денят в който ще те видя да плачеш
защото ще си получиш заслуженото,а сега ме остави на мира

Трябва,трябва да те намразя

Остави ме на мира, искам да си отида у дома
Не искам да те виждам, остави ме на мира
Остави ме на мира, иска ми се да умра
Остави ме на мира, искам да си отида у дома
Въобще не ме интересува, ако ще любовта да замира
Казвам ти сбогом, остави ме на мира

Hanna Pakarinen - Leave me alone





Тагове:   me,   leave,   alone,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 193955
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930