Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2007 22:51 - Sunrise Avenue - Heal Me
Автор: osvobodenata Категория: Музика   
Прочетен: 463 Коментари: 0 Гласове:
0




Изекувай ме

 

 

Това е нещо, което немога да скрия

Нещо което немога да захвърля

Нещо за което не мога да се преструвам

Те знаят, че те няма

Знаят, как да ме пречупят

Знаят, че ти си далеч

 

 

Ако тази тъга продължи да ме изпълва

Аз ще и освободя нужното пространство

на мястото  на което пазех,

Дните които споделяхме,

Нощите когато бяхме заедно

Преминахме през мрак и светлина

 

 

Можеше ли да повярваш, че чакам  някого

Можеш ли да повярваш, че нощта е в ръцете  ми

Стоя съвсем сам в тъмнината

Усещам само болката вътре в мен

Само ти можеш да ме излекуваш

 

 

Безсилен съм пред това

Чувствам се толкова слаб

Не мога да мисля за нищо

Освен за теб, през цялото време

Ти ме управляваш във всеки един момент

Ти си въздухът около мен

 

 

Понякога пътят на любовта е самотен

Но аз продължавам напред

Към момента в който ти ще бъдеш моя

Очаква ме дълъг път

Докато намеря къде ми е мястото

Но скоро ще го извървя

 

 

Можеше ли да повярваш, че чакам  някого

Можеш ли да повярваш, че нощта е в ръцете  ми

Стоя съвсем сам в тъмнината

Усещам само болката вътре в мен

Само ти можеш да ме излекуваш

 

 

Споделяйки тази лунна светлина

И моите сълзи в нощта

Имам нужда, да чувам дъхът ти

До мен в нощта

 


Sunrise Avenue - Heal Me






Тагове:   me,   Sunrise,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osvobodenata
Категория: Забавление
Прочетен: 194619
Постинги: 155
Коментари: 28
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930